Snglkargc_0107 biz 3 aylıkken havalar cok soğuktu 2 günde bir yıkıyordum evimiz buzhane gibiydi sabah 8-9 gibi kalkardı mesela üst değişimi emzirme derken yarım saati uçup giderdi tabi sonradan ona dişlikler çıngıraklar almıştım ama kızım en çok hışırtılı dişlikli kitabını sevdi hala onunla oyalanır mesela bizim günümüzün çoğu hep dışardaydı diyebilirim bakkala markete yürürdük sonra uyku zamanı gelirdi çıkardım eve onu uyuturdum kızımı sallamaya ben bilerek alıştırdım cunku kucakta sallayacak gücü kendimde göremiyorum kol gücüm cok cok zayıf ve kızım baya bi kiloluydu taşımakta zorluk çekiyordum özellikle gaz zamanı sallamaya alıştırdım 4,5 aylıkken emzik tuttu onun öncesinde oyun sonrası emzirir evde bi iki tur atar yatırır sallardım ayağımda 5-6 ayına kadar anne karnı sesiyle uyudu su an pış pış sesiyle uyuyor hala düzenimiz aynıdır uyku saatlerimiz değişti artık 2 belki 3 uyku yapıyor hala üst değişimi yemek oyun derken uyku vakti geliyor tabi ek gıda sonrası sürekli duş alıyoruz ama biz sizin durum farklı max uyku uyanıklık süresi 1 saat olsun 1 saatten az uyumasın ya da 1 saatten fazla uyanık kalmasın bu gece uykusunu da cok etkiler göz kaşımalar esnemeler huzursuzluk kızaran gözler zaten uykunun davetçisidir sezersiniz bunu gündüz uykularını yoluna koyduktan sonra akşam 6 dan sonra uyutmayın yani son uykusunu 5-5:30 gibi yapsın 6-6:30a kadar minimum ki saat 8 de artık gece uykusuna gecebilsin öğlen ya da sabah uyudugu uzun uykular sorun değil ama akşam özellikle 4-5den sonra uzun uyku yaptırmamaya bakın ben sadece saatlerini korudum kızım sakin bir bebekti ilk anneliğim olduğundan uyku saatlerine hiç karışmadım bu düzeni kendisi sağladı doğduğundan beri 8-8:30 gece uykusu saatidir ne ben ileri alabilirim ne de geri kendi düzenini kendisi kurdu