nese18 Merhaba 1 aylık bebeğim var. Kardeşim yanlışlıkla kucağından kaldırırken bebeği oturur pozisyonda tuttu. Ben hemen uyardım kaldırdım bebeğimi 2-3 saniye sürdü. Normalde bu zamanlarda hiçbir şekilde bebeğin oturtulmamasi lazım. Sizce bişey olmuş mudur? Sabahtan beri aklıma takıldı onu düşünüyorum. Bilgisi olan varsa lütfen beni aydınlatır mı???
Oburiks nese18 bir şey olmaz , doktor bebegi tek kolundan tutup kaldırıyor, hemşireler yenidogan bebeği gazı çıksın diye kısa sureliklerle oturtup rahatlatiyor , aşırıya katılmadığı sürece sıkıntı yok
nese18 İlk bebeğim olduğu için her şeyden çok korkuyorum. Özellikle benden başkası bebeğimi tutunca alana kadar aklım gidiyor. Yanlış bişey hemen olsa vicdan azabına giriyorum. O yüzden omuriliğine ya da kalçasına bişey olmuştur diye aklım çıktı. Cevaplarınız için teşekkür ederim. İçim rahatladı ❤️