Alparslanim1 Kızlar sizinde çocuğunuz gece aynı saatte kalkıp ağlıyor muydu yaaa ne zaman geçecek bu gündüz uykuları da kısaldı deliricem
beyzzsenturkk_ Alparslanim1 gündüz sorun değilde gece 4-5 oldu mu uyanıyor yanıma alıyorum uyku uyanıklık arasında gidip geliyo en son 6 da kıyameti koparıyor 1 haftadır böyle maalesef sadece 20:00-01:00 arası deliksiz uyuyor onun dışında yarım saatte bi saatte bir mızırdanıyo
Alparslanim1 beyzzsenturkk_ yaaa bizim 23 gün oldu ve daha düzelmedi. Hiç düzelmeyecek gbi geliyor. Bide şey sorucam gündüz de size yapışık geziyor mu
beyzzsenturkk_ Alparslanim1 ya gündüz bana yapışık değilde ben ona yapışığım sürekli bi yerlerden çekme halindeyim sürekli bi düşme halindeyiz dibdibeyiz sadece akşam üstüne doğru bi anne aşkı tutuyor hemen dışarı çıkartıyorum bana sarmasın diye 😂😂