Elisa_mom7 kizim yasina girmek uzere. Tam desteksiz oturup, bizim destegimizle ileri adimlamaya basladiginda asagi yukari 7aylikken örümceğe bindirdim. Yurume arkadasida var ortada duruyodu ama ilgisini sadece onundeki aksesuarlari cekiyodu. Daha yeni yeni kendisi yerinden ilerletip koridorda felan gezmeye gidiyo. Orumcekten kendisi cikabildigi icin asagi yukari 10ayliktan beridir kaldirdim binmiyo. O yüzden etrafinizda temin edebilceginiz, kullanip geri verebilceginiz birileri varsa oyle almanizi önerebilirim kendi deneyimime gore. Ve bazi bebekler hic sevmiyolar, o yuzden deneme imkanı varsa bincekmi, sevcekmi diye denettirirseniz sahane olur sizin icin.