Ebruaydiin ben de sma mamasıyla sorun yaşadım. Hipp’den sonra verdim çok kötü kabız oldu hatta kakasını yaparken aşırı zorlanıyordu. Bence ondan olabilir ben hiç memnun kalmadım. Mamayı yemek istemiyordu hep huzursuz ağlıyordu o kadar kabız olduki ıkınırken nefesi kesiliyor gibi oldu anında bıraktım sonra düzeldi. Birde soğuk almışsa bebek yeşil kaka yapabiliyor aklında bulunsun o sorunuda yaşadım 🤦🏻♀️