8 aylığız be dün gece burun tıkanıklığıyla ağlayarak uyandık serum fiz ile her zamanki sümük tıkanması sanmıştım ama öyle değildi temizlememize rapmen sabah kadar hiç uyuyamadı ağladı nefes alamadı hiç.ateşi yok sadece çok tıkalı kucağımda dik şekilde uyuyabiliyor asla yatıramıyorum.doktorumuz burun spreyi verdi sadece günde 2 defa.başka ne yapabiliriimm