Merhaba kızlarrr , annelerrr
happy mom dan buraya transfer olduuuk
25 gün önce doğum yaptım hastaneden çıkarken bebeğimde sarılık vardı , takip ettik dün doktor uzayan sarılık dedi test yapıldı 13,80 çıktı değer.
2 doktora danıştım biri yüksek değil ama memeyi kes 2 gün mama ver dedi
diğer doktorda tedavi edilecek kadar yüksek değil dedi ama kayınvalidem vs herkes mama ver diyor var mı başına gelen akıl verin