evininannesi Yaa ne tatlılar 😂 çarpmıyor mu biryerlere, benim kızımda ilk öne gidip geri gelirdi öyle öyle her seferinde biraz daha fazla geriye oturarak gitti bir süre, işini hallediyor istediği oyuncağına gidip alıyordu 😅 şimdi de böyle topal topal öne gidiyor henüz yeni o yüzden yavaş, çarpsa bile zararsız 😂