ZeynebinAnnesi_23 6 aylık bı kızım var ilk dişini çıkarıyor o yüzden çok huysuzluğu var ve uykularımız da düzensiz olmaya başladı önerebileceğiniz bişeyler var mı
Azraada58 ZeynebinAnnesi_23 cok huysuzsa calpol ver onun dışında emzigi sogut onu ver tetagil al byle canm
beyzzsenturkk_ ZeynebinAnnesi_23 tetagil öneririm sadece uykusuna da ağrısına da iyi gelecek ayrıca bol bol açık hava ve duş öneririm bebekleri en cok sakinleştiren şeyler