dikkatbebekvar Benim oğlum da o zamanlar öyleydi şuan 17 aylık hala öyle 😒 kargo gelir zile basar babaaa diye kapıya koşar. İşten gelmesine yakın cama çıkarız nasıl uzaktan görüyor anlamıyorum gördüğü gibi baba diye çığlık atıp eliyle gel gel yapıyor. Evde fotoğrafını görür baba baba diye gezinir. Tek sorun bana abla demesi 🤦🏼♀️ ya abla diyor ya ismimi söylüyor, ismim kısa ondan aklında yer mi kaldı anlamadım. Anne desene oğlum diyorum ismimi söylüyor. Gören herkeste güldüğü için çocuk sürekli ismimi tekrarlıyor