Sema065 teşekkür ederim doktor a bi ara sordum çok normal dedi üstünde durmadı baya unutmuştum bugün dudaklarım yara olmuştu onura öpünce dudağım acıdı ordan aklıma geldi takıldı baya artık bu bende hastalık boyutunu almaya başladı mutlaka her gün bir şey buluyorum çok tuhaf bir şey bu annelik