laviniia ben serum fizyolojigi şırınga ile buzluğa koyuyorum on dakika falan. Sonra nebulizator ile beş dakika soğuk buhar veriyorum👌🏻 onun dışında hava nemlendiricisini açıp, baş ucuna koyuyorum, buzdolabını açıp soğuk hava aldıran da varmış ama nebulizator olduğu için öyle bir şeye gerek duymadım. Eğer gıcık oksurugu gibi ise, koskanin tahin pekmezi var tüp şeklinde, ondan veriyorum 😊 7+8 oğlum 🧿