Benim doktorum bana doğumkontrol hapı berdi(süte zararı olmayan), bir de muhakak prezervatif kullanın dedi. Dedim gocam bu deri altı implantları falan ne iş önerirmisinz. Yaptırayımmı. Kesnkle hayır cnm dedi, onun etkileri daha ağır gerek yok öyle bişiye dedi. Ama allah şahit bu yöntemlerden gına geldi. Kullanmak istemiyorm hiçbirini