piremsesssannesi miragunes19_ benim de kızım 4 aylıkken verdi eczane dene bunu diye ara ara kullanıyorum devamlı değil ve kullandığım da etkisini görüyorum beden endişe ettiniz kullanmakta
tomvejerry miragunes19_ 3-4 aylık arasında kullandım hiçbisey olmadı ise yaramadı yani tamamen bıraktım sonra damlaları