Kızlar benim eltime çıktı ama onlar istemiyor eşim istedi ama ödeme nasıl olur tapu ne zaman alınıyor zam nasıl ve ne oranda oluyor bunları bilmiyorum bide şimdi eltimin adına çıktı ya ödemeleri biz yapıcaz nasıl kendi adımıza ödicez sonra eltim sıkıntı çıkarmasın bilgisi olan yazsın lütfen