Arkadaşlar 3 yıldır evliyim. Kızım 9 aylık. Hiç tatile gidemedik. Tatile gidelim diyoruz. Gideceğimiz yer 1.5 saat uçak, 2 saat araba yolu, 3-4 saat yol sürüyo. Yani kısacası 5-6 saat yol var. Uçağa binse bişey olur mu? Hemşireye sordum sıkıntı olmaz diyor ama kızım huysuz. Uçakta harelet isticek. Haliyle kalkamıcaz koltuktan. Sizce ertelemelimiyim çok ihtiyacım var napmalıyım??