Ozge_AyazEfee Hazır indirimler havada uçuşuyorken almak istiyorum. Kullanıp memnun kaldığınız veya sakın alma dediğiniz markaları paylaşırsanız sevinirim 🙏🏻 Şimdiden teşekkür ederim 🌺
Alazcns Ozge_AyazEfee Ben de burada bekliyim. Her ne kadar temassız olanlar doğru sonuç vermiyor deseler de Alaz asla ateşini ölçmemize izin vermiyor. Temassız almamız şart oldu😶
Deletedmom277 Ozge_AyazEfee Braun alından ölçer alma hiç memnun değilim. Kızım ateşliyken 36.6 gösterdi hastaneye gittiğimiz de 39.5’tu. Hiçbir zaman adam akıllı ölçemedi Braun kulaktan ölçenden aşırı memnunum aşırı
Nurguns_34 Ozge_AyazEfee ben wee baby nın kullanıyorum ama koltuk altı olandan da var biraz pimpirik bir anneyim ama çok memnunum ikisinden de ölçüyorum aynı sonucu veriyor
Ozge_AyazEfee Deletedmom277 benim oğlanın vücut dokunulmazlığı var, tamamen temassız olması lazım 🤦🏻♀️ anlatabiliyor muyum 😩😩
Nurguns_34 Ozge_AyazEfee 5cm kadar uzaktan ölçebiliyorsun odanın ısısını ve banyo suyunun ısısını bile ölçüyorum 😁
Ozge_AyazEfee KuzeyiinAnnesii https://www.hepsiburada.com/acura-ac-9270-temassiz-ates-olcer-p-HBV00000EY238?magaza=Hepsiburada Bu mu 🙏🏻
KuzeyiinAnnesii Ozge_AyazEfee evet canım bu sağlık ocağındaki ebe ve uncalıda gittiğim doktor bunu kullanıyor diye bende aldım
GmzSnn Ozge_AyazEfee braun 🙄 her zaman doğru gösterdi popodan ölçümle braunla kulaktan ölçüm hep tutarlıydı 🙄
Ozge_AyazEfee GmzSnn gör canım oğlum gör, milletin çooocuuu nerelerden ölçtürüyor sen daha koltuk altını elletmiyorsun 😩😩🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Braun alma diyen de oldu ama kafam karıştı bak. Neyse bi dursun bakalım kenarda.