ertugrulbusra 3,5 aylık kızım var torbayla idrar örneği aldık lökosit sayısı yüksek çıktı. Şimde de sondayla örnek alalım dedi doktor yaptıran var mı çok mu canı yanıyor bebeğin travma olur mu 😔😔
Binnur_cam ertugrulbusra canım sonda ile temiz alınmazsa sonuç cıkmıyo yani bebeğin canını boşuna yakmış oluyorlar … Israrla torba ile kendin al …
Sev16 ertugrulbusra idrar tahlili yapken mi yapıyorlar benim bebeğim de çok kusuyor idrar yolu enfeksiyonundan korkuyorum bende idrar tahlili yaptırmak istiyordum sonda takilır mı küçücük bebeğe
tekbasimabakiyorum ertugrulbusra evet canım biz üç kez sondayla aldırdık. Sonda can yakmıyor. Yetişkinlerdeki ile aynı değil çünkü. En temiz sonuç o şekilde çıkıyor. Koloni sayısı 30 binden fazla çıkmazsa boşuna antibiyotik kullanma derim. Lökosit de 8′den fazlaysa ciddiye alınabilir. Nouli yağı kullanmanı tavsiye ederim tekrarlamaması için. Antibiyotik kullanmadan geçmez bu arada. Onun için de yanında mutlaka probiyotik damla kullanın.
tekbasimabakiyorum ertugrulbusra ufacık saç kılı kadar bir kabloyu hafifçe içeri sokup çekiyorlar. Hepsi bu kadar. Bebek anlamıyor bile
inan-472 ertugrulbusra idararı almışsınız zaten daha niye sonda ile almak istiyor ki şu bebeklere yapmadıkları şey kalmıyor cok sinirlerim bozuluyor
Merveyldzyagz Benimde bebegime sondayla almaya calisti dr sagolsun cokda zorladi gelmedi bide ciss cani acidigiyla kaldi