Selam tecrübeli anneler. Antalya tatili hayalim. Eşimle gitmeyi düşünüyorum ama kızım çok hareketli. Uçak bi buçuk saat sürcek durur mu durmaz mı bilemiyorum. Tatilden vazgeçmek üzereyim. Sizce kızım için sıkıntı olabilir mi. Ne bilim özrl araç yok. Taksi yada otobüsle gidicez. Sıkıntı yaşar mıyız??? Lütfen öneri??