Kızlar selam bebeğimde geniz akıntısı var burnunu serum fizyolojikle çekiyoruz sürekli bugün de dedem öldü bebeği kaynanama bıraktım eve geldim sürekli öğürme hareketleri yapıyor ağzından yoğurt gibi bi kaç kez kustu acaba mama ölçüsünü yanlış koymuş ondan mı yoksa başına gelen var mı böyle bi durum öğürme hareketleri yapıyor doktorumuzun bulunduğu hastane biraz uzak en son hastalanıyor hocam uzak zor geliyoruz dediğimde sürekli gidiyoruz kızıyor panikleme diye hastalanırsa sadece serum fizyolojikle burnunu açık tut ilaç veremem bebeğe diyor 3 aylık oğlum götürsem mi bi panikledim başına gelen var mı