kubra344428 Ayzareyhann teşekkür ederim 4 tane yerden giriyorlar dikişlerim çok değildi her delikte 2 dikiş vardı
kubra344428 Ayzareyhann normal dikişti ama ben devlette olduğum için öyle yapmış olabilirler özelde estetik dikiş oluyormuş
HanifeSay Ayzareyhann merhaba çocuğunuzun ıga durumu nasıl oldu gelişme var mı bizde de selektif ıga eksikliği çıktı daha yeni ama net bir bilgimiz yok wğitim araştırmaya yönlendirdiler
Dunyamsensn2008 kubra344428 Çok geçmiş olsun bişey sorabilir miyim ya bu safra kesesi elinizi atınca ele geliyormuydu veya el atınca ağrıyor muydu
kubra344428 Dunyamsensn2008 ele gelmiyordu ağrımda olmuyordu dokununca ama safram ağrıyınca safranın olduğu yerde ağrı oluyordu
aselsaree Değerleriniz nasıldı bende doğum yapalı 4 Ay oldu karaciğer emzimlerim çok yüksekmiş safra kesisi olabilirmiş
kubra344428 aselsaree alt üst değerlerim 900lerdeydi benim taş kanala düşüp iltihap yapmaya başlamıştı