Kızlar borsadan pek anlamıyorum tek anladığım halka arz :) bi aydır halka arz olan bütün şirketlere katıldım tavan bozacağı zaman sattım buraya kadar sıkıntı yok ama sormak istediğim soru şu, mesela bugün yükselmeye başlamış bi şirket tahmini bir hafta on gün tavan gidiyor bildiğiniz gibi halka arzda en fazla 10 lot verdi diyelim. Sonrasında hisse alış tan o şirketten 10 lot daha almak istersem alabilir miyim nasıl olsa bir hafta daha tavan gitme ihtimali var. Umarım anlatabilmişimdir lütfen bilgisi olan yazabilir mi