Ayseee60 önce.sacimi bı güzel ince ince tutarak vazelinledim tüm saçı bir iki saat bekledikten sonra ince bit taragiyla taradım hepsi çıktı o görünmez minicik olanlar bile ve benim sürekli tekrar ederdi ilaçla geçirmeme rağmen demekki ilaçla tam bitmiyormus vazleinle yaptigimdan beri hiç çıkmadı kizlarimada aynısını yaptım ilaçsız kurtulduk, ama çok zor durulaniyor banyoda saçını köpükle ve tara durula tekrar köpükle tara durula anca bir iki yıkamada vazelin çıkıyor saçtan haberin olsun ama kesin ve doğal çözüm ariyorsan bunu yap