gulay_atmc ilk kez vermişsiniz daha alışması biraz zaman alabilir çok normal. kaşıkla da biberonla da verebilirsiniz genelde ilk aylarda biberon etkiliyor emmeyi bırakmayı bebeğiniz artık büyümüş pek sorun olacağını sanmıyorum
Ela41 gulay_atmc kasıkla yerken mama sogumazmı ama bıberınla bçvermeyede korkuyorum benı bıdaha emmez dıye 😞
Ela41 mnetsrn34 sol goysumu emmıyo kafasını gerı atıyo sag goysumude 5 dk zor emıyo yanı bazen okadar bıle surmuyo az once alıstırma bıberonuyla denedım yıne ıstemedı bebeşac gold almıstım gazlı bı bebek oldugu için eczacımız bu mamayı onerdı ama ne yapsam bılemıyorum uyutmak ıstedıyımde cıglık cıglıga aglıyo sureklı uyanıyo meme verıyorum almıyo yıne aglıyo sımdı sallıyorum uyusun dıye bakalım 😞
Bsekvnz Ela41 meme ağırlıklı veriyorum bende ama günde 2 öğün mama veriyorum düzene girdi cok şükür gündüz uykusu ve gece uykusu emmeye de düşkün hala çok şükür bende çok korkarak başladım, bir öğün meme bir öğün mama olarak gidiyoruz. Öğleden sonra 120 cc birde uyumadan 120 cc eğer sütüm azsa yada doğmadığı zaman belli ediyo zaten ozamanda 60 cc veriyorum gece uyanmalarında da emziriyorum. Umarım yoluna girer sizin kide
Acemianne55 Ela41 biberonun ucuna kesnlkle dikkat edin 0 3 aylık olmasına ve ayrıca bebekler bazen hp aç oldupu için değil korkudan özlediği için falan da emmek isteyeblr miş
Mutlu_bebegimm Ela41 aç olduğu icin olabilir evet ama her emmek istemesini açlığa bağlamayın. Eğer cok sık uyanıyorsa bir gece karnını doyurduktan sonra yatağına yatırın. Eğer tok olmasina rağmen Gine’nde uyandıysa o zaman mamaya değil size ihtiyacı vardır. Ona gereken sevgiyi ve güveni verin yerine yatırın tekrar. Eğer yine uyanırsa da bu sefer yanınıza yatırın. Demek ki size cok ihtiyacı var demek. Banyo yaptırmadan önce bebeği soyuyorsunuz ya, duş aldırmadan size üst bedeninizi tamamen çıkartıp yarım saat kadar ten teması yapın. Bu kendini daha güvende hissettirecektir 🥰
Ela41 Kızlar dun aksam 7 de 5 dk emdı sonra ne emmek ne uyumak cıglık cıglıga aglıyo emzırmek istedıgımde uyutmak itedıgımde hep huzursuz doktora gıttık karnıagrıyo kanındada ıltahaplanma ver dwdı bıtkısel gaz damlası yazdı ateslenırsegetır dedı gece tek goysumuemdı sol goysumu emmıyo neden anlamıyorum tadına bakıyorum tatlı şimı tekrar denedım emmek istemıyo ıkısınıde😞
Ela41 kiliclar bebelac tadını beyenmedı dıye aptamıl aldım ama onuda içmedı pekmez ın bı zararı olmaz heralde demı bıde doktora gıttıyımızde doktor mama verme nıye verıyosun dedı🤔
busratezkan Ela41 Kaşıkla yada alıştırma bardağı ile deneyin,biraz zaman alabilir tabii..Bebelac gold u ben de bebeğime veriyorum,sindirimi rahat,iyi bir mama.Mamanın içine biraz pekmez ilave edin,tatlanınca içer.
Ela41 busratezkan kamımda mikrop varmış bıde kulagı avrıyo ondan emmıyo dedı doktor antıbıyotık ıyne verdı 6 tane 😞bıde kulagı ıcın surup 2 ay oncede aynı olmustu yıne ıyne vermıstı daha5 aylık oldu ama antıbıyotık ıynelerle erken tanıstı çok üzülüyorum ama yapcak bısey yok😢