Ekim 4 yaş günümüz 2 yaşında olacak kızım Doğdu günden itibaren zor bi çocuk kızlar sakın olur derler ama bizimki öyle deil ilk çocuğum şu aralar eline ne geçerse herşeyi fırlattıyor bazen karsındaki kişiye vuruyor bana bile e kadar konuşursam sakın anlatmaya çalışsamda yok tmm diyor sonra yine aynı bugün artık o kadar sakin kalamadm sesimi yükselttim neden oyuncakları fırlattıp atıyorsun diye için için agladı atmıcam dedi tekrarr tekrar attıo bagrmam onun okadr ağlaması boş yere olmuş öyle ağlaması da zaten beni perişan etti ona belli etmedim ama ne yani 2 yaşta laf anlamıyorlar mı dha ben bu gün ne yapacağımı şaşırdım 😀