Kızlar ek gidaya başlıyorum kafamda bir sürü soru var yogurta başladım iki gündür sonrasında sebze ve meyve olarak gidicem. Her yazılanı okuyorum ama sebzelerden genelde kabak havuç patates biber yapıp meyvelere geçiyor herkes başka sebze denemiyor musunuz? Meyvelerde bittikten sonra nasılsın oluyor corbalar ne zaman veriliyor ekmek ne zaman veriliyor iko ogune ne zaman ciktiniz böyle tam anlamıyla aydınlatacak olan var mi