111223 canım ben Adana da yaşıyorum burası çok sıcak bebeğim atopik ciltli isilik olmuş bi de böcek ısırmış ikisi birden böyle olmuş kortizonlu krem verdi ama sıcak olunca geçmiyor hiçbir şekilde sürekli duş aldırdım yine aynı sıcaklar başlayınca yeniden oluyor hava serinleyince düzeldi