Suheyla06 bebeğimin 40ı çıktığından beri Etimesgut Alife Vedat Öztürk’e götürüyorum. Rutin kontrolleri Vedat hocayla ilerliyoruz. Ama gece acil durumlarla Elvin hocaya gidiyoruz memnunuz. Ayşe Ilcıya , elvin hoca yokken bir gece denk geldik. Gerginliği, geçiştirmesi, ilgisizliği inanılmaz sinir olmuştum. Kötü enerjisi oğluma da geçti hatta çocuk perişan oldu muayene sırasında. Hatta biz oradayken bir çok aile şikayetçi oldu kendisinden. Bir daha odasının kapısından geçmem öyle nefret ettim. Ama acil durumlarda gece doktoru Elvin Mustafayev tavsiyemdir. Evimize çok yakın olduğu için 10 aydır rutin kontrollerde Vedat hocayla da iyi anlaşıyoruz. Ama genel olarak alife çocuk doktorlarında aradığınız samimiyet yok maalesef. İşin içine bebekler girince insan biraz samimiyet , hoşgörü bekliyor rahat soru sorup istediğin zaman kapısını çalabilmek istiyorsun ama bende henüz öyle bi hocaya denk gelemedim. 1 yaş kontrolü için iyi bir doktor arayışındayım.