25 aylık ikizlerim var tükenmiş durumdayım aşırı zorlanıyorum bakarken bunalıyorum onlara yetişmeye çalışıyorum yemeklerini yesinler parklarında oynasınlar birşeyden eksik kalmasınlar diye koşturuyorum aynı zaman da ev iş vs herşey bana bakıyorum Allah aşkına bu süreç ne kadar sürüyor bana biri söylesin tekmiyim aşırı bunaldım sürekli tansiyonum düşüyor ne yapmam gerekiyor