G
Sol göğsümün sol kenarı ağrılı ve sertti Dün ateş ve sıtma eşlik edince acile gittim ultrasonla mastit olduğu söylendi agumentin antibiyotik verdi emzirdigik için hemen kullanmaktan yana değilim masaj yapıyorum bol emziriyorum sizce antibiyotik kullanmalı mıyım hemen bir de parol verildi önerilerinizi bekliyorum cnm anneler