beratelifnr
2 ay boyunca annem yanımda kaldı sezaryen doğum yaptım eşimin ailesi yüzünden lohusalığım çok kötü geçti hala unutamıyorum. Ama şunu söyleyeyim annem gittikten sonra daha çok zorlandım uzun kaldığı için sonradan alıştım ve daha çok kolayıma gitti keşke ilk başta kendim baksaydım dedim ve kızım şuan 1 yaşında zaman hızlı çabuk büyüyorlar Rabbim kolaylığını veriyor bu günlerde geçicek hiç strese girme 🥰