Hlmeoner 3 aydır kullanan biri. olarak kendimde olan problemleri söyleyeyim hiç bulasmamani tavsiye ederim bebek alışınca bıraktırmak çok zor. ben çok denedim bırakmadı hem kendim çok yıprandım bebekde çok etkilendi. direk göğsünü tutturmak varken neden araniza engel koyuyorsunuz. sürekli temiz tutmak gerekiyor ıslanınca kayıyor onu takana kadar bebek ağlıyor dışarıda emzirmek zor oluyor. sütünü kimileri etkilemiyor diyor ama benim etkiledi azaldı