beratelifnr Ben de normal doğum yaptım estetik dikiş kendi düşecek dedi doktor bunun için antibiyotik ve Parol verdi ben de antibiyotik kullanmadım 1 hafta sonra resmen bıçak saplaniyo gibi olmaya başladı anladım ki enfeksiyon başlıyor batının falan tavsiye etmem antibiyotik kullandım sadece 1 hafta da geçti ama iç dikiş 40 günde toparlanır mümkün oldukça sert yere otur bacaklarını fazla açma korkma yani 40 gün bile sürmez kendini iyi hissetmen