Linahilal Güzel anneler 3 ay 13 gün önce sezeryan oldum şu 2 gündür öyle bir acı hissediyorum ki alt karın bölgemde neden olur yaşayan varmı acaba
Kuzeymomss Linahilal 1.5 yıl önce sezeryan oldum hala ağrı acı var. Kadın doğum, genel cerrahi, iç hastalıklar hepsine gittim ama herşey normal diyorlar
Melikee000 Linahilal bende 6ay önce sezeryan oldum yüz üstü yattigim zaman oluyordu bendede ağrı ama bir aydır falan olmuyor artık