Kızlar oğlum neredeyse 15 aylık ve bir anda inanılmaz meme bağımlısı oldu. Ama yani görmeyin kendini yere atmalar ağlamalar bi bişeyler. Normalde asla öyle değildi. Geliyor bi anda kıyafetimi açıp emmeye çalışıyor. Kapalı giyinmeye başladım bu sefer açamadığından deliriyor. Emmeye başladı mı 1 saat emiyor. Normal midir bu dönemde? Doktora 2 hafta sonra gidicez öncesinde size sorayım dedim 🥲😅