Merhabalar eltimin ablasının kocası eminevim’de çalışıyor Eşim de uzun zamandır araba almak istiyordu peşinatı olmadığı için aylık taksitlerle kura çekimine girmek istiyor bu şekilde araba alan var mı yoksa mağdur olur muyuz Çok kararsızım yardımcı olabilir misiniz işin içinde tanıdık da var hani o yüzden Çok kararsızım