Kızlar bişey sorucam oğlum bir haftadır hastaydı amcası hasta iken öpmüş görmedim ondan sonra hasta oldu doktora götürdük ilaç verdiler serum iki gün iyi oldu ondan sonra yine aynı oldu aşırı kusma ishal oldu kustugu icin de yemek yemek istemedi tekrar kusarım diye ateşi de ara ara çıkıyordu mecburen o süre zarfında calpol dönüşümlü pedifen verdim diğer ilaclarını da kullandık söyledikleri gibi fazla mı geldi anlamadım bugün götürdüm tekrardan iyileşmedigi icin kan tahlili yapıldı karaciğer enzimleri yüksek çıktı ultorsonumuz bozuk İzmir cocuk araştırmaya sevk ediyoruz sizi yarına randevu alıp gidin bakılsın dedi belki ilaçlardan olmuştur belkide karnında kist vardır dendi emin konuşmadı şuan uyuyor cok yorgun düştü olmadı eşim iş cıkışı geceden gidebilirim sormak istediğim şu ilaçlar yükseltirmi enzimleri geçen sene hasta olduğunda da ilaç kullandık bir hafta ilaçtan yükselmişti enzimleri yoksa bukadar kusmanın altında başka sebep varmı fikri hatta tıp ta çalışan arkadaşlarımız okuyup bi yardımcı olabilir mi aşırı endişeleyim korkuyorum bir Eczaneci tanıdığımız antibiyotik kuvvetli yükseltmiştir birde az yiyerek içtiyse olabilir dedi