Merhaba kızlar kızım 39 günlük geçen hafta doktor kontrolünde bebeğimin çok gazlı oldugunu ve sap simplex kullanmamı önerdiler aldım fakat bebeğimde hem işe yaramadı hemde aşırı derecede ağlamasına sebep oldu iki gün kullandım ikisinde decaynı sıkıntı oldu zor sakinleştirdim aynı durumu yaşayan var mı ? Yorumları cok iyi ama bizde niye böyle oldu anlayamadım 🥺