nurze01 ben e bebekten mama Mia almıştım ama şu an tükendi cıkıyor gourmet bizimki ile aynı
İyi ki böyle bir mama sandalyesi aldım dedim
Annemin evde bir tane normal mama sandalyesi var kızım az daha düşüyordu
Çok sinirli ve hareketli sallayarak düşüyordu
Diğerinde onu yapamıyor 5 yaşına kadar kullanılıyor zaten