122 kullanıyorum bence kalıcılığı ve kokunn gitmesi olayı tamamen ten meselesi doğru ben çok memnunum her sıktğmda çok ta soran oluyor inanın ❤ ama arkadşmda kalıcı olmadı mesela 💁🏼♀️ bilemedim amor amor dp de çok iyidii bi ara ona sarmştm ama bunda markann kokusu güzel değil diyorlar mesela denemdim fikir okur belki o da 🌸