starwomen ozlemzmr_ emerek uyuyorsa bir süre biraz zor olur hem bebeğe hem de bakan kişiye. Emzirerek uyumayı siz yavaş yavaş kesmeyi deneyin bence. Yoksa sizin de aklınızda bu kalacak.
tombikbebe ozlemzmr_ benimki 6 aylık ağlamıyor öyle. Yarım gün çalışıyorum babası bakıyor onunla da duruyor birkaç gün de bakıcıya bırakmak durumunda kalıyorum o zaman biraz mızmızlanıyor
BARTUMOM ozlemzmr_ 8 aylıkken başladım şuan 33 aylık hiç problem yaşamadım. Kaçarak hiç gitmedim kapıdan öperek , el sallayarak gittim. Sürekli açıkladım nereye gittiğimi, ne zaman geleceğimi . Daha küçük anlamaz diye düşünmeyin herseyi çok iyi anliyorlar
hazel23 Benimkiide bir yaşında ve işe başlamak zorundayım emerek uyuyor memeye çok düşkün ne yapacaz bilmiyorum ayakta sallayarak hiç durmuyor
ozlemzmr_ hazel23 ay gelin sarılalım bende bu durumdayım rahat değilim ve çok üzülüyorum o ağlarken de