Hanımlar oğlum 3 günden beri kabiz dün doktora götürdük röntgen çekildi çok fazla gaz ve kabız olduğunu söyledi doktor lavman yapıldı o an hastanede yaptı tuvaletini ama bugün yine karın ağrısı ve tuvaletini yapamıyor çığlık çığlığa agliyor evde kendim ne yapabilirim