Merhaba herkese. Kızlar baştan söyleyim amacım bebek kıyaslamak değil ama sanki sütüm yetmiyormuş gibi düşünüyorum o yüzden bişe sormak istiyorum size. Kızım 35 haftalık doğdu 2.300 kilo şu an 3 ay 16 günlük bugün tarttırdım 5.700 geldi. İlk kızım da 2.500 kilo doğmuştu emmedi sadece mamayla 3 buçuk aylıkken 6.500 kiloydu. Yani daha kilolu daha yapılıydı küçük kızıma acaba sütüm yetmiyor mu küçük kaldı sanki biraz. Doktor iyi diyor başka bişe demiyor