Nhnhzl korkulacak bir şey yok. Kendinizi boşuna strese sokmayın. En fazla birkaç gün 37-38 gün seyrinde ateşi oluyor. Çok az halsizlik oluyor bazılarında da, benim kizimda olmamıştı. İsterseniz doktorunuza calpol yazdırın. Ateş durumuna göre verebilirsiniz. Aşıya gitmeden önce vermeyin ama