Merverg Bundan 3 ay önce hamilelik doğum sonrası atak yapan hatta hastaneye yatirma teklif edilen kaygı bozukluğum ve panik ayağım vardı 3ay ilaç kullandım sonra hamilelik şüphesi ile kendim kestim ama şükür 34 yıllık hayatımın belki şuan en güzel 3 ayını yasiyordum taki bazı ailevi problemler yzunden pik edinceye kadar. Nesemi kaybettim ağlamalar uyku problemleri eklendi bu sefer . Tekrar ilaca baslicam çünkü raporlu çıkardılar ve kutularca var . Kesinlikle bırakılmaması gerekiyor. Psikolok etki etmedi bana ilaçla çok ılımlı insandım herkez tarafından farkediliyordu . Şuan hala herkes kullanıyorum sanıyor düşün ama işte ben anlıyorum kötülestigimi hatta delirdigimi içimde . Ben çok kolay herkese herseyimi anlatırım ama çare bulamicaklarini bilirim piskolokta sadace dinliyor eee sonuç diyorum ilacını kullan gel çoklu tedavi . İlaç ihtiyaç halinde velinimet çekinme sakın beynindeki tüm korkuları kaygıları yok ediyor nesen geliyor . Bende buqun yarın başlarım 💜 bizi hasta edenler aslında suçlu biz sadace tedavi olmayan insanları anlamak için bu yoldayız ben buna inanıyorum.