Oğlum 17 aylık bazı sebeplerden dolayı sütüm kesildiği için beni pek emmedi hala 2 dişimiz var onlarda 14.ayda çıktı aranızda böyle olan var mı bu durum canımı çok sıkıyor hala herşeyi püre halinde yiyoruz bi ara damağıyla ezebiliyor köfte filan yiyordu sonra hastalanınca onu da bıraktı önerilerinizi bekliyorum