Eesmaaanur 5 aylık bebeğim var. Bugün 3 kez kaka yaptı ve oldukça sulu. İshal oldu sanırım. Sadece anbe sütü ile besleniyor. Tecrübeli anneler ne yapmalıyım fikre ihtiyacım var.
Oykuzey Eesmaaanur 5 aylık bebeğe yapacak pek bir şey yok. Sıvı kaybı ihtimaline karşı normalinden daha sık emzirebilirsiniz. İshal çok sıklaşır ve emmeme, kusma, ateş gibi belirtiler olursa mutlaka doktora götürmelisiniz. Geçmiş olsun kuzuya.
Orkidemm Eesmaaanur maflor damla kullandik. Diş donemindeydik oldukca mukuslu kakasida vardi. Su gibi yaptı bez yetistiremezdm o dönem. Gecti hamd olsun
Deletedmom0333 Eesmaaanur hafif ateş yanaklarında döküntü salya eline aldığını ağzına goturuyorsa dış çıkartıyor olma ihtimali çok yüksek
Eesmaaanur Deletedmom0333 eli sürekli ağzında salyası da uzun zamandır var. Ateşi ve döküntü yok ama .
ilkayksck Bızımde ıahal vardı fakay sonradan mukusa ve kankı ıshale döndu enfeksıyon varmıa meger yatş yaptılar antibiyotiklerle gectı şükür
ilkayksck Eesmaaanur laktoz emilimi yanı aslında süt alerjisi düşündüğü için sanırım mukus da varsa aüt alerjiside olabılır burunda akıntı hırıltı ciltte döküntü vs oldumj