MERHABA doğum yapalı 10 gün oldu. 2 gündür kanamam gelmiyordu ve doktor kontrolümde bugun doktor su birikmiş dedi cytotec ilaç verdi. Fitil şeklinde 1 adet. Ama kanamam geldi. Doktora yazdığımda gerek yok dedi ama içim rahat etmedi. Başına gelen oldumu ?