Benim oğlum da aşırı gazlı bir bebek biogaia ve sab simplex kullandık bir ay rahattık geçti sanırım diyip bıraktım 2 hafta sonra tekrar nüksetti. Sabahları özellikle çok ıkınıyor. Aşırı sorununuz yoksa kullanmayın tabi ama 4. Aya doğru gidiyoruz fırsatını bulur bulmaz kesmeyi düşünüyorum