Kızlar yaklaşık 1 haftadır sma kullanmaya geçtik bundan önce aptamil kullanıyorduk haftada yaklaşık 200gr alıyordu bugün tarttırdım sma kullandığımız için hiç kilo almamış aynıydı kilosu sizde de bu oldumu aptamili çok şekerli diye bırakmıştık halbuki çok memnunduk kilosuda iyi gidiyordu fakat ilerde şeker hastası yapma olasılığı var diye smaya geçtik sizde durumlar nasıl?